Στα κρύα κλίματα το σύστημα λειτουργούσε κανονικά με θερμοκρασία λαδιού 60 βαθμούς Κελσίου ( το τριπ ήταν στους 70).
Η πρώτη αντίδραση και εφόσον συνέβει κατά την διάρκεια που το πλοίο οδηγούταν στο λιμάνι για να δέσει ήταν αύξηση του τριπ κατά 5 βαθμούς και τοποθέτηση φορητού ανεμιστήρα για ψύξη του λαδιού εξωτερικά έτσι ώστε το πλοίο να καταφέρει να ολοκληρώσει .
Έπειτα κατά την επιθεώρηση του συστήματος βρέθηκε ότι το ασφαλίστικο της μιας εκ των δύο αντλιών άνοιγε δίχως λόγο και παρέμενε ανοικτό με αποτέλεσμα το λάδι να οδηγείτε κατευθείαν στην δεξαμενή ελαίου εκτός ψυγείου με αποτέλεσμα την άνοδο της θερμοκρασίας του λαδιου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου