Όταν ο λέβητας βρίσκεται σε λειτουργία ανάλογα με την παροχή που διαβάζει το flow meter και ανάλογα με τις απαιτήσεις για ατμό ανοίγει ή κλείνει κατα κάποιο ποσοστό επί της εκατό το επιστόμιο παροχής πετρελαίου στον καυστήρα έτσι ώστε και να έχουμε την τελειότερη δυνατή καύση και ο ατμός να παραμένει στα επιθυμητά επίπεδα.
Τι θα συμβεί τώρα αν αυτό το pick up sensor παρουσιάσει πρόβλημα κάτι που συμβαίνει κάθε 6-10 μήνες ( οπότε και αντικαθίσταται) ;
Αυτό που μέχρι σήμερα έχω αντιμετωπίσει είναι να δείνει ένδειξη μηδενικής παροχής οπότε το πρόγραμμα του λέβητα για να ανταπεξέλθει να ανοίγει κατα 100% το oil flow regulation valve παρόλα αυτά εξακολουθούμε να έχουμε μηδενική παροχή σαν ένδειξη οπότε μεσολαβούν οι δικλείδες ασφαλέιας του λέβητα και ο λέβητας δεν ξεκινά.
Αν έχουμε στο πλοίο spare pick up sensor το αντικαθιστούμε και το πρόβλημα τελειώνει εδώ. Αν για κακή μας τύχη δεν υπάρχει τότε λογικά θα επικεντρωθούμε στον Νο2 λέβητα . Προσοχή όμως στο εξής : Το δίκτυο πετρελαίου των 2 λεβήτων είναι κοινό , και υπάρχει κάπου κοντά στις αντλίες booster ένα αυτόματο επιστόμιο που ρυθμίζει την πίεση του πετρελαίου στο δίκτυο ( γύρω στα 25 bar ) αν το oil flow regulation valve στο Νο1 λέβητα έχει μείνει πλήρως ανοικτό τότε το πετρέλαιο θα επανακυκλοφορεί στο δίκτυο του Νο1 με αποτέλεσμα το αυτόματο επιστόμιο ρυθμισης της πίεσης να έχει κλείσει εντελώς και παρόλα αυτά να μην ανεβαίνει η πίεση στα επιθυμητά επίπεδα. Η λύση είναι προφανής για να λειτουργήσει έστω και ο ένας λέβητας πρέπει να περιορίσουμε αναλόγως το χειροκίνητο επιστόμιο επανακυκλοφορίας στο Νο1 λέβητα . Προσοχή μην το κλείσουμε εντελώς γιατί κινδυνεύει να παγώσει το fuel στο δίκτυο .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου